20090820

merhaba.


bu pozitif düşünme işi ne garip şeymiş meğer. şartlanınca bardağın yarısı doluyor. bugünlerde 'half full glass' tekniği uygulamaktayım, işe yarıyor gibi. şimdi şöyle ki, dertleniyorsun misal "aa yaz bitiyo valahi tüh sürekli mavi seyreden gökyüzüne, denize, boş vakit cennetine veda edip (ki aslında bu kendim için değildi zira bu yaz pek boş vaktim olamadı) yine kışa, okula, ders çalışmaya, sabahın köründe kalkmaya geri dönme zamanı!" şeklinde. sonra fark ediyorsunuz ki bu şekilde düşünmeniz aslında olacakların önüne geçemeyecek, onlar zaten olacaklar işte. her yıl aynı şey oluyor nihayetinde :) bunun gibi basit bi örnek vermek çok ikna edici olmayabilir, ama ben tam olarak bunu yaptım; düşündüm ve kendimi telkin ettim sonbahar da kış da çok güzel olabilir diyerek tavana bakıp. sırf ondan veriyorum bunu örnek mahiyetinde. nedir yani sonuç olarak diyosunuz, nereye varıcak olabilir bu monolog en fazla? biyere varmak gibi bir derdi olmayan birşeydi, aklıma geleni yazdım işte, amaç buydu. ama illa bir sonuç göstermek gerekirse kötü düşünmenin gereği yok. bardak yarım dolu olsun, ne olur ne olmaz.

bu arada merhaba, ben puce.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder